co wybrać ? crf yzf wr?

Gidleś

co wybrać ? crf yzf wr?

Post autor: Gidleś »

witam! jaki sprzet wybrać? chodzi mi o 4sów pojemność 400/450 chodzi mi o yamahe wr ,yzf ,honda crf lub coś podobnego. mam do wydania max 6tys i chodzi mi o motor na lasy pola itp. i jeszcze zeby miał lampe z przodu. co polecacie?? dzieki za odp
michal_dh
Zwykły forumowicz
Posty: 193
Rejestracja: poniedziałek, 28 maja 2007, 15:23
Lokalizacja: Zamość-Guciów

Post autor: michal_dh »

Za te pieniadze zapomniej o tych sprzetach ;) Kup dobrego 2t albo jakiegos wiekszego 4t typu lc4 620
Gidleś

Post autor: Gidleś »

michal_dh pisze:Za te pieniadze zapomniej o tych sprzetach ;) Kup dobrego 2t albo jakiegos wiekszego 4t typu lc4 620
http://moto.allegro.pl/item689839836_ya ... kazja.html

http://allegro.pl/item689614237_yamaha_ ... rf_rm.html

http://allegro.pl/item693363536_yamaha_ ... warto.html

http://allegro.pl/item694829818_yamaha_wr_426.html

oto kilka linków motorków do tej kasy. co polecacie z tych 4 linków??
Awatar użytkownika
dario
Zwykły forumowicz
Posty: 189
Rejestracja: piątek, 18 maja 2007, 15:18
Motocykl: Honda
Lokalizacja: Zamość

Post autor: dario »

W takim razie powodzenia Ci życzymy, wiesz ile kosztuje remoncik w takiej 400-ce? Utrzymanie, to nie paliwo i zmiana oleju raz na rok. Tu trzeba ładować kasę i to sporo.
Poza tym nie wiem jakie masz doświadczenie w jeździe, ale wydaje mi się, że są to dość mocne motocykle i wbrew pozorom nie łatwo je opanować.
Ale może będziesz miał szczęście i znajdziesz perełkę, powodzenia.
Gidleś

Post autor: Gidleś »

dario pisze:W takim razie powodzenia Ci życzymy, wiesz ile kosztuje remoncik w takiej 400-ce? Utrzymanie, to nie paliwo i zmiana oleju raz na rok. Tu trzeba ładować kasę i to sporo.
Poza tym nie wiem jakie masz doświadczenie w jeździe, ale wydaje mi się, że są to dość mocne motocykle i wbrew pozorom nie łatwo je opanować.
Ale może będziesz miał szczęście i znajdziesz perełkę, powodzenia.
wiem ile kosztuje utrzymanie takiego sprzęta. klocki ,napęd oleje itp.
dam sobie rade poniewaz duzo śmigałem na 250tkach 2t. a to jest podobna moc pozdro
henio12323

Post autor: henio12323 »

w 2t robi się remonty częsciej (tłok korba) ale nie jest to aż takie kosztowne, 4T to juz inna kasa i nie kupisz do 6 tysięcy dobrego sprzętu ja na nowy sezon zamierzam kupic cos do 10 tysiecy i chyba bd musiał dozbierac żeby nie kupic trupa. kumpel kupił za 6500 yzf 450 i z miejsca wymieniał napęd klocki i cały rozrząd wyszło mu koło 3 tysiecy. więc jak kupisz sprzęt normalnie warty więcej tio licz się z tym ze będziue do remontu i ostatecznie nie stac cie na niego będzie :) w 2T remont całego silnika to koszt mniej więcej 2K w 4T 2K to koszt samej głowicy. to po 1 po 2 to stare 4T nie są za najlepsze. w koncu pierwsze 4T powstawały chyba od yamahy gdzies 98 rok chyba takie najstarsze widzialem ale to są silniki pierwszych generacji i się sypały. wiec tez nie ma co się w pchac w starego 4T
ODPOWIEDZ

Wróć do „Enduro,cross”