Remont AWO S
- Moskit1
- Zwykły forumowicz
- Posty: 146
- Rejestracja: środa, 16 kwietnia 2008, 17:05
- Lokalizacja: Łańcut
Witam silnik jest z jednego motoru i na dodatek skrzynia ma takie same nr co silnik
gaźnika nie widziałem hmmm iskrownika też może ma pochowane kurna trzeba by było posznupać hmm a co myślicie o puszce
no i zakupiłem idealną głowice do awo !!!!!! już mam 3 hmmm a tak propo potrzebuje tylną lampę do AWO a posiadam do K 750 może zamiana lub jakoś tak !!!!!
gaźnika nie widziałem hmmm iskrownika też może ma pochowane kurna trzeba by było posznupać hmm a co myślicie o puszce
no i zakupiłem idealną głowice do awo !!!!!! już mam 3 hmmm a tak propo potrzebuje tylną lampę do AWO a posiadam do K 750 może zamiana lub jakoś tak !!!!!
Szukajcie aż znajdziecie ... Jesli Was szukają to sie tak chowajcie by Was nie znaleźli .
- Moskit1
- Zwykły forumowicz
- Posty: 146
- Rejestracja: środa, 16 kwietnia 2008, 17:05
- Lokalizacja: Łańcut
witam mam pytanko ktoś robił głowice do AWO bo mam mały problem mianowicie przy 2 głowicach są takie same wymiary zaworów i prowadnic a przy ostatniej jest inny rozmiar ???? i ta głowica jest oryginalna, 2 pozostałe są po remoncie jakimś tam
Czy wytrzymują sprężyny agrafko we.
Moim zdaniem nie powinno być problemu ale facio co ma mi zrobić utrzymuje ze by był ten sam rozmiar oryginale hmm jak sądzicie !!!!!!!!!!!
Czy wytrzymują sprężyny agrafko we.
Moim zdaniem nie powinno być problemu ale facio co ma mi zrobić utrzymuje ze by był ten sam rozmiar oryginale hmm jak sądzicie !!!!!!!!!!!
Szukajcie aż znajdziecie ... Jesli Was szukają to sie tak chowajcie by Was nie znaleźli .
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 1341
- Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
- Lokalizacja: gm. Narol
Odnośnie sprężyn agrafkowych to wiem, że kolega adoptowł sprężyny zaworowe od malucha. Jeśli dobrze pamietam to trzeba przerobić trzonki zaworów żeby można było założyć zabezpieczenia.
Ale tak naprawdę czy jest potrzeba zamiany tych sprężyn to nie wiem.
Jest tu kilku kolegów, którzy maja AWO to coś więcej powiedzą.
Ale tak naprawdę czy jest potrzeba zamiany tych sprężyn to nie wiem.
Jest tu kilku kolegów, którzy maja AWO to coś więcej powiedzą.
- Moskit1
- Zwykły forumowicz
- Posty: 146
- Rejestracja: środa, 16 kwietnia 2008, 17:05
- Lokalizacja: Łańcut
eeeeee TU na pewno nie będzie kombinowane tylko coś mi tu nie gra hehhe bo przy 2 głowicach jest ten sam wymiar co zawory a przy jednej jest mniejszy czemu !!!! Ale pewnie jakaś mała przeróbka heheh!!!!
Nic jakoś dam sobie rade hehhe zakupione mam nowy komplet wkładu kardana wiec praca sie posuwa bardzo dobrze heheheh
Pozdro
Nic jakoś dam sobie rade hehhe zakupione mam nowy komplet wkładu kardana wiec praca sie posuwa bardzo dobrze heheheh
Pozdro
Szukajcie aż znajdziecie ... Jesli Was szukają to sie tak chowajcie by Was nie znaleźli .
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 34
- Rejestracja: niedziela, 20 lipca 2008, 20:40
- Lokalizacja: lubelskie
Odnowie troszeczkę temat tez jestem w trakcie odnowienia sporta mam takie pytanko może ma ktoś fotki śrub i poduszek zawieszenia silnika w ramie. Prosiłbym tez o poradę, czym właściwie pomalować awoka
wszystkie części mam juz prawie wypiaskowane i pokryte podkładem dwuskładnikowym. W zasadzie stare motocykle były malowane plecówkami nie mam takich możliwości wiec zastanawiałem sie nad akrylem całość czarna szparunki sam nie wiem złote lub srebrne może ktoś podpowie, jakie były stosowane. Tak samo półki pomalowałem srebrną farba, choć w moim były chromowane 1960 rok a w drogim 1958 właśnie malowane
może ma ktoś dostęp do ciekawych informacji, co jak składać i malować
proszę o info
wszystkie części mam juz prawie wypiaskowane i pokryte podkładem dwuskładnikowym. W zasadzie stare motocykle były malowane plecówkami nie mam takich możliwości wiec zastanawiałem sie nad akrylem całość czarna szparunki sam nie wiem złote lub srebrne może ktoś podpowie, jakie były stosowane. Tak samo półki pomalowałem srebrną farba, choć w moim były chromowane 1960 rok a w drogim 1958 właśnie malowane
może ma ktoś dostęp do ciekawych informacji, co jak składać i malować
proszę o info
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 21 lipca 2008, 08:35 przez robert_kow, łącznie zmieniany 1 raz.
- kapral
- K.B.M.
- Posty: 97
- Rejestracja: niedziela, 16 grudnia 2007, 20:40
- Motocykl: HONDA GL1200 ASPENCADE 1986r.
- Lokalizacja: Stary Zamość
Witam, czy masz na myśli śruby mocujące amortyzatory? A o poduszkach zawieszenia w AWOKU jeszcze nie słyszałem(napisz doładnie o co Ci chodzi).
A co do malowania to najlepiej bym polecał najpierw matową bazę, na to szparunki i na koniec bezbarwny lakier. Jak masz inne pytania to pisz na PW.
Pozdrawiam
A co do malowania to najlepiej bym polecał najpierw matową bazę, na to szparunki i na koniec bezbarwny lakier. Jak masz inne pytania to pisz na PW.
Pozdrawiam
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 34
- Rejestracja: niedziela, 20 lipca 2008, 20:40
- Lokalizacja: lubelskie
Może źle to ująłem, ale silnik zawieszony jest na dwóch śrubach
Górna śruba siedzi jakby w tulejach gumowych umieszczonych w dwóch uchwytach ramy niestety nie posiadam tych gum nie bardzo wiem, z czego by je można zaadoptować, dlatego prosiłbym o jakieś fotki lub poradę jak to zrobić natomiast dolne gumy umieszczone są w bloku silnika są troszkę zużyte i tez bym chciał czymś zastąpić najlepiej jakimś dobrym materiałem lub ewentualnie namiary, kto wykonuje wierna kopie elementów gumowych
W firmie gumex niestety tego nie dorabiają
tak samo mam pytanko czy ktos spotkał sie z takim sinikiem AWO- otwór na śrubę mocującą jest w gumowym silenlenbloku, z boku jest dziwny nadlew z dwoma nieprzelotowymi otworami, a od strony koła zamachowego nie ma pokrywy na simmering tylko łożysko jest osadzane od razu w odlewie bloku. Wszystko to wygląda na wyrób fabryczny.Z tego co mi podpowiedziano to nadlew zewnętrzy słuzy do mocowania dodatkowo kolanka wydechu ale czy na pewno jak wygląda element mocujący?
Górna śruba siedzi jakby w tulejach gumowych umieszczonych w dwóch uchwytach ramy niestety nie posiadam tych gum nie bardzo wiem, z czego by je można zaadoptować, dlatego prosiłbym o jakieś fotki lub poradę jak to zrobić natomiast dolne gumy umieszczone są w bloku silnika są troszkę zużyte i tez bym chciał czymś zastąpić najlepiej jakimś dobrym materiałem lub ewentualnie namiary, kto wykonuje wierna kopie elementów gumowych
W firmie gumex niestety tego nie dorabiają
tak samo mam pytanko czy ktos spotkał sie z takim sinikiem AWO- otwór na śrubę mocującą jest w gumowym silenlenbloku, z boku jest dziwny nadlew z dwoma nieprzelotowymi otworami, a od strony koła zamachowego nie ma pokrywy na simmering tylko łożysko jest osadzane od razu w odlewie bloku. Wszystko to wygląda na wyrób fabryczny.Z tego co mi podpowiedziano to nadlew zewnętrzy słuzy do mocowania dodatkowo kolanka wydechu ale czy na pewno jak wygląda element mocujący?
- kapral
- K.B.M.
- Posty: 97
- Rejestracja: niedziela, 16 grudnia 2007, 20:40
- Motocykl: HONDA GL1200 ASPENCADE 1986r.
- Lokalizacja: Stary Zamość
Kolega z Narola ma AWOKA z 1961r w którym silnik jest mocowany w gumowych tulejach, tak jak u Ciebie. Nie mam pojęcia gdzie można kupić takie gumy, najlepiej trzeba je samemu dorobić.
Ten nadlew z otworami może być do mocowania kolanka bo silnik jest amortyzowany w gumowych tulejach a przymocowanie kolanka do ramy ograniczyło by amortyzację silnika, a z tym uszczelniaczem od strony sprzęgła to ciężko mi teraz powiedzieć, musiał bym to zobaczyć(w moich AWOKACH są otwory i dekielek z uszczelniaczem się tam przykręca)
Ten nadlew z otworami może być do mocowania kolanka bo silnik jest amortyzowany w gumowych tulejach a przymocowanie kolanka do ramy ograniczyło by amortyzację silnika, a z tym uszczelniaczem od strony sprzęgła to ciężko mi teraz powiedzieć, musiał bym to zobaczyć(w moich AWOKACH są otwory i dekielek z uszczelniaczem się tam przykręca)