Tuning Komara Kadeta
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: poniedziałek, 8 października 2007, 18:54
- Motocykl: XTZ 750 ST i Toffik
- Lokalizacja: Warszawa/Zamość
Z ust mi to zajumałeś :DFido pisze:Zmień zębatki.
Przód większa,tył mniejsza.
Tyle że, aby ruszyć będziesz go musiał dobrze popchnąć.
A to moja rada:
Wymienić silnik na 70ccm simka, lub jakąś japońską 70ccm (nie automat ze skutera)
Kolego Romet (czy to Komar,Kadet czy Pony) posiada silnik sprzed niemal półwiecza, jeśli nie starszy... 1.4KM ma fabrycznie, 2,2KM miał na rynki zagraniczne, 3,5KM da się osiagnąć poprzez żmudne, czasochłonne, precyzyjne i niestety kosztowne przeróbki. Wiem to bo sam przerabiałem ten temat kilka razy, a ostatniego rometa marki PONY pozbyłem sie 2 lata temu. Z tego silnika bez przeróbek nie uzyskasz mocy która pozwoliłaby zbliżyć sie do prędkości 80km/h. Simson który ma 3.5KM, 4 biegi, i ogólnie o 100 lat wyprzedza rometa, niebardzo daje się do tylu rozpędzić (wiem bo miałem S-51, świetny sprzęt) silnik był po generalce i regulacjach, łożyska nowe, ogólnie stan bardzo dobry, a udało mi się go rozkręcić do 75km/h i to był kres. Dlatego też nie wierzę w twoje 4KM, chyba że masz tam jakis inny silnik Jeśli jesteś cierpliwy, masz trochę pojęcia o mechanice i jakiś warsztat na zapleczu, to mogę ci zeskanować instrukcję co i jak zrobić żeby 3KM wycisnąć z niego, i żeby po tych przeróbkach zrobił kilka tys. kilometrów bez ciagłego remontowania, ale nawet te przeróbki bez nowego wydechu np. z Simson-a nie pomogą za wiele, więc wkład finansowy jest niezbędny. Nie wiem ile masz lat, ale ja bedąc w liceum nie mogłem sobie pozwolić na wydatek rzędu 150zł na tłumik, bo poprostu ich nie miałem. Jeśli cię stać to z służę radą i w miarę możliwości mogę pomóc, bo jestem niezmiernie ciekawy jak ten silnik sprawuje się z większą mocą.
Dex
Możesz dex wysłać mi tą instrukcje na poczte misiu337@wp.pl będe ci bardzo wzięczny. A tak wogóle to mam 12 lat:)
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: poniedziałek, 8 października 2007, 18:54
- Motocykl: XTZ 750 ST i Toffik
- Lokalizacja: Warszawa/Zamość
To się fachowo nazywa pi...-etanu3Ernestt pisze:może jakiś NOS lub podtlenek grochu ... po prowadzic prostu z du...
Dj. jak tylko to znajdę to ci wyślę, ale to może potrwać bo:
- nie spodziewalem się tak szybkiego odzewu :D
- gdzieś to mam
- gdzieś jest bliżej nieokreślonym miejscem w czasoprzestrzeni
- muszę saknera poszukać Kto ma w zmc????
Chwilowo skaner nepotrzebny... przeszukałem garaż w poszukiwaniu tej księgi zaklęć czarodzieja Sałka i nic.... to jest dobry powód żeby zrobić porzadek w garażu , ale tak na zicher. Kurcze obawiam się tylko tego ze jej nie znajdę w garażu, a to będzie oznaczać że komuś porzyczyłem i nie pamiętam komu. Fuck!! Mam nadzieję ze się znajdzie.
http://www.motomaniacy.com/viewtopic.ph ... 601a3a5335
taką stronke udało mi sie znaleźć w necie. Artukuł nie jest z tej księgi którą posiadam (gdzieś) ale autor ten sam, więc i treść podobna.
- Piotrek
- Zwykły forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: czwartek, 15 listopada 2007, 16:49
- Lokalizacja: BTE
- Kontakt:
Re: Tuning Komara Kadeta
Po co??Dj.Kubas pisze:Jak z tuningować Komara Kadeta żeby osiągał około 100 KM ?
Menel: http://change.menelgame.pl/change_please/6042900/ kliknij, dasz mi kilka gr:)
- SpeedJamal
- Zwykły forumowicz
- Posty: 177
- Rejestracja: wtorek, 24 lipca 2007, 22:20
- Motocykl: Honda VTX 1800C
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
właśnie , po co ??
Przy 80 km/h to cie zwieje z tego komara
Ale co do tego tuningu to ja bym sobie zrobił planowanie głowicy i wstawił sobie na tył mniejszą zębatke .
Tu masz tuning komara ;
http://www.motory.terramail.pl/tuning.htm
Przy 80 km/h to cie zwieje z tego komara
Ale co do tego tuningu to ja bym sobie zrobił planowanie głowicy i wstawił sobie na tył mniejszą zębatke .
Tu masz tuning komara ;
http://www.motory.terramail.pl/tuning.htm
Kiedy siedzę na maszynie , totalny czuje luz...