Tuning Komara Kadeta

Skutery i motorowery, czyli małe jednoślady z wielkim temperamentem.
Dj.Kubas

Tuning Komara Kadeta

Post autor: Dj.Kubas »

Jak z tuningować Komara Kadeta żeby osiągał około 100 KM ?
dex
Zwykły forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: poniedziałek, 8 października 2007, 18:54
Motocykl: XTZ 750 ST i Toffik
Lokalizacja: Warszawa/Zamość

Post autor: dex »

wymienić silnik na japonię o pojemności conajmniej 600ccm :P
Awatar użytkownika
Fido
Zwykły forumowicz
Posty: 2231
Rejestracja: niedziela, 18 lutego 2007, 10:49
Motocykl: Ten ze zdjęcia
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

To kawał ???:scratch:
Powinien być w dziale Humor.
Dj.Kubas

:)

Post autor: Dj.Kubas »

przepraszam żeby 80 km/h wyciągał Jak to zrobić ?
Awatar użytkownika
Fido
Zwykły forumowicz
Posty: 2231
Rejestracja: niedziela, 18 lutego 2007, 10:49
Motocykl: Ten ze zdjęcia
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

Zmień zębatki.
Przód większa,tył mniejsza.
Tyle że, aby ruszyć będziesz go musiał dobrze popchnąć. :D
dex
Zwykły forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: poniedziałek, 8 października 2007, 18:54
Motocykl: XTZ 750 ST i Toffik
Lokalizacja: Warszawa/Zamość

Post autor: dex »

Fido pisze:Zmień zębatki.
Przód większa,tył mniejsza.
Tyle że, aby ruszyć będziesz go musiał dobrze popchnąć. :D
Z ust mi to zajumałeś :D:D

A to moja rada:
Wymienić silnik na 70ccm simka, lub jakąś japońską 70ccm (nie automat ze skutera)
Kolego Romet (czy to Komar,Kadet czy Pony) posiada silnik sprzed niemal półwiecza, jeśli nie starszy... 1.4KM ma fabrycznie, 2,2KM miał na rynki zagraniczne, 3,5KM da się osiagnąć poprzez żmudne, czasochłonne, precyzyjne i niestety kosztowne przeróbki. Wiem to bo sam przerabiałem ten temat kilka razy, a ostatniego rometa marki PONY pozbyłem sie 2 lata temu. Z tego silnika bez przeróbek nie uzyskasz mocy która pozwoliłaby zbliżyć sie do prędkości 80km/h. Simson który ma 3.5KM, 4 biegi, i ogólnie o 100 lat wyprzedza rometa, niebardzo daje się do tylu rozpędzić (wiem bo miałem S-51, świetny sprzęt) silnik był po generalce i regulacjach, łożyska nowe, ogólnie stan bardzo dobry, a udało mi się go rozkręcić do 75km/h i to był kres. Dlatego też nie wierzę w twoje 4KM, chyba że masz tam jakis inny silnik ;) Jeśli jesteś cierpliwy, masz trochę pojęcia o mechanice i jakiś warsztat na zapleczu, to mogę ci zeskanować instrukcję co i jak zrobić żeby 3KM wycisnąć z niego, i żeby po tych przeróbkach zrobił kilka tys. kilometrów bez ciagłego remontowania, ale nawet te przeróbki bez nowego wydechu np. z Simson-a nie pomogą za wiele, więc wkład finansowy jest niezbędny. Nie wiem ile masz lat, ale ja bedąc w liceum nie mogłem sobie pozwolić na wydatek rzędu 150zł na tłumik, bo poprostu ich nie miałem. Jeśli cię stać to z służę radą i w miarę możliwości mogę pomóc, bo jestem niezmiernie ciekawy jak ten silnik sprawuje się z większą mocą.
Siwy

Post autor: Siwy »

A może żagiel :?: :!:
Dj.Kubas

Dex

Post autor: Dj.Kubas »

Możesz dex wysłać mi tą instrukcje na poczte misiu337@wp.pl będe ci bardzo wzięczny. A tak wogóle to mam 12 lat:)
Awatar użytkownika
Ernestt
Zwykły forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: wtorek, 17 kwietnia 2007, 16:45
Motocykl: Yamaha XVS 1300 A
Lokalizacja: ZAMOŚĆ

Post autor: Ernestt »

może jakiś NOS lub podtlenek grochu ... po prowadzic prostu z du...:D :D
LIVE TO RIDE .....RIDE TO LIVE
dex
Zwykły forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: poniedziałek, 8 października 2007, 18:54
Motocykl: XTZ 750 ST i Toffik
Lokalizacja: Warszawa/Zamość

Post autor: dex »

Ernestt pisze:może jakiś NOS lub podtlenek grochu ... po prowadzic prostu z du...:D :D
To się fachowo nazywa pi...-etanu3 :D
Dj. jak tylko to znajdę to ci wyślę, ale to może potrwać bo:
- nie spodziewalem się tak szybkiego odzewu :D:D
- gdzieś to mam
- gdzieś jest bliżej nieokreślonym miejscem w czasoprzestrzeni ;)
- muszę saknera poszukać Kto ma w zmc????

Chwilowo skaner nepotrzebny... przeszukałem garaż w poszukiwaniu tej księgi zaklęć czarodzieja Sałka i nic.... to jest dobry powód żeby zrobić porzadek w garażu , ale tak na zicher. Kurcze obawiam się tylko tego ze jej nie znajdę w garażu, a to będzie oznaczać że komuś porzyczyłem i nie pamiętam komu. Fuck!! Mam nadzieję ze się znajdzie.

http://www.motomaniacy.com/viewtopic.ph ... 601a3a5335

taką stronke udało mi sie znaleźć w necie. Artukuł nie jest z tej księgi którą posiadam (gdzieś) ale autor ten sam, więc i treść podobna.
Awatar użytkownika
Fido
Zwykły forumowicz
Posty: 2231
Rejestracja: niedziela, 18 lutego 2007, 10:49
Motocykl: Ten ze zdjęcia
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

Dex, zrób jednak ten porządek w garażu.
dex
Zwykły forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: poniedziałek, 8 października 2007, 18:54
Motocykl: XTZ 750 ST i Toffik
Lokalizacja: Warszawa/Zamość

Post autor: dex »

Po dzisiejszych (nieudanych) poszukiwaniach, stwierdziłem że pierwszą rzeczą jaką tam zrobię, będzie porzadek :D Wiec spokojna głowa o to. Tylko muszę trochę czasu znaleźć ;)
Awatar użytkownika
Piotrek
Zwykły forumowicz
Posty: 515
Rejestracja: czwartek, 15 listopada 2007, 16:49
Lokalizacja: BTE
Kontakt:

Re: Tuning Komara Kadeta

Post autor: Piotrek »

Dj.Kubas pisze:Jak z tuningować Komara Kadeta żeby osiągał około 100 KM ?
Po co??
Menel: http://change.menelgame.pl/change_please/6042900/ kliknij, dasz mi kilka gr:)
Dj.Kubas

Post autor: Dj.Kubas »

Żeby poszalec sobie na takim KOMARKU :lol:
Awatar użytkownika
SpeedJamal
Zwykły forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: wtorek, 24 lipca 2007, 22:20
Motocykl: Honda VTX 1800C
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: SpeedJamal »

właśnie , po co ?? :idea:
Przy 80 km/h to cie zwieje z tego komara

Ale co do tego tuningu to ja bym sobie zrobił planowanie głowicy i wstawił sobie na tył mniejszą zębatke .

Tu masz tuning komara ;
http://www.motory.terramail.pl/tuning.htm
Kiedy siedzę na maszynie , totalny czuje luz...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Lekka jazda”