AWO Zgrywusa
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 804
- Rejestracja: niedziela, 18 lutego 2007, 09:38
- Motocykl: GL 1200, M-72 ruska rzeźba w niemieckim betonie
- Lokalizacja: 50º27’13” 23º25’11”
cd dalszy prac nad "Czesiem" tzn AWO
- rama; przejrzana przez blacharza, poprawione spawy i gwinty, pomalowana czarną perła w metaliku
- silnik ; odpalony chodzi naprawdę pięknie , w zasadzie pozostały drobne prace kosmetyczne
Krótki filmik z przebiegu odpalenia już niebawem
Pragnę podziękować wszystkim za pomoc w uruchomieniu maszyny a w szczególności dla kaprala czyli mojego głównego mechanika
- rama; przejrzana przez blacharza, poprawione spawy i gwinty, pomalowana czarną perła w metaliku
- silnik ; odpalony chodzi naprawdę pięknie , w zasadzie pozostały drobne prace kosmetyczne
Krótki filmik z przebiegu odpalenia już niebawem
Pragnę podziękować wszystkim za pomoc w uruchomieniu maszyny a w szczególności dla kaprala czyli mojego głównego mechanika
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 2087
- Rejestracja: wtorek, 5 czerwca 2007, 13:35
- Motocykl: Suzuki Intruder VS 700
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kroplówkę jak kroplówkę ale szampana (który został z tej okazji również odpalony) to i sam silnik się napił tzn został pokropiony. Wiem że Zgrywus nie da sie przejechać (na swoim ukochanym Avo????:twisted:) ale deklaruję pomoc (jak zwykle).Żaba pisze: Tą kroplówke to opróżniliście sami
Żebyście widzieli tego banana jak odbierał ramę (przepięknie pomalowana perełką) z lakierni. A jeszcze większego jak silnik odpalił. Nie do porównania z momentami zwątpienia - odpali???-nie odpali??? dużo wcześniej.
- Moskit1
- Zwykły forumowicz
- Posty: 146
- Rejestracja: środa, 16 kwietnia 2008, 17:05
- Lokalizacja: Łańcut
Witam
Piękny moto mam pytanie czy masz po regeneracji przód a jak tak to jak przebiegły remonty przednich lag bo mam mały problem
Ja remontuje AWO S a i widzę ze zmontowałeś Pegaza, nie posiadasz oryginalnego czy tak zdecydowałeś !!!!!!!
Pozdrawiam
Piękny moto mam pytanie czy masz po regeneracji przód a jak tak to jak przebiegły remonty przednich lag bo mam mały problem
Ja remontuje AWO S a i widzę ze zmontowałeś Pegaza, nie posiadasz oryginalnego czy tak zdecydowałeś !!!!!!!
Pozdrawiam
Szukajcie aż znajdziecie ... Jesli Was szukają to sie tak chowajcie by Was nie znaleźli .
- Moskit1
- Zwykły forumowicz
- Posty: 146
- Rejestracja: środa, 16 kwietnia 2008, 17:05
- Lokalizacja: Łańcut
wo gul nie wiem jak sie zabrać hehe
A tak poważnie interesuje mnie jak najlepiej zrobić przód mam swój pomysł ale obawiam sie ze lagi są bardziej wychustane i chciał bym usłyszeci od was jak najlepiej zrobici i wasze patenty może oczymś niewiem i dlatego pytam a wiem ze paru was miało do czynienia z remontem lag !!!!!!!???
Oto takie pytani
Pozdrawiam
A tak poważnie interesuje mnie jak najlepiej zrobić przód mam swój pomysł ale obawiam sie ze lagi są bardziej wychustane i chciał bym usłyszeci od was jak najlepiej zrobici i wasze patenty może oczymś niewiem i dlatego pytam a wiem ze paru was miało do czynienia z remontem lag !!!!!!!???
Oto takie pytani
Pozdrawiam
Szukajcie aż znajdziecie ... Jesli Was szukają to sie tak chowajcie by Was nie znaleźli .
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 804
- Rejestracja: niedziela, 18 lutego 2007, 09:38
- Motocykl: GL 1200, M-72 ruska rzeźba w niemieckim betonie
- Lokalizacja: 50º27’13” 23º25’11”
… zgadza się , gaźnik pegaz i chodzi na nim naprawdę bardzo dobrze, mam gaźnik /oryginalny - choć nie tak do konca jestem pewien czy takie montowano w turiście/ z płaska przepustnica, mój główny mechanik „kapral” twierdzi że lepszy w regulacji i eksploatacji będzie jednak pegaz
odnośnie przodu: po demontażu okazało się, że mam pękniętą sprężynę /będą nowe ze skutera w Dębicy/ wymianie ulęgną uszczelniacze, stan tulei jest do przyjęcia wiec obejdzie się na razie bez ich regeneracji, wszystkie gwinty zostałe sprawdzone i ewentualnie lekko poprawione, golenie zostały wypiaskowane i czekają na położenie nowego lakieru
odnośnie przodu: po demontażu okazało się, że mam pękniętą sprężynę /będą nowe ze skutera w Dębicy/ wymianie ulęgną uszczelniacze, stan tulei jest do przyjęcia wiec obejdzie się na razie bez ich regeneracji, wszystkie gwinty zostałe sprawdzone i ewentualnie lekko poprawione, golenie zostały wypiaskowane i czekają na położenie nowego lakieru
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 804
- Rejestracja: niedziela, 18 lutego 2007, 09:38
- Motocykl: GL 1200, M-72 ruska rzeźba w niemieckim betonie
- Lokalizacja: 50º27’13” 23º25’11”
ok fotke strzele jutro - dzis juz nie poleze do garażu
link do ich www tam znajdziesz prawie wszystko
http://www.skuterdebica.hg.pl
awo sport ma srednice gardzieli chyba 26 mm
a turist 24mm /to wiem na bank bo osobistycznie mierzyłem/ to chyba zasadnica różnica w tych gaźnikach ?
link do ich www tam znajdziesz prawie wszystko
http://www.skuterdebica.hg.pl
awo sport ma srednice gardzieli chyba 26 mm
a turist 24mm /to wiem na bank bo osobistycznie mierzyłem/ to chyba zasadnica różnica w tych gaźnikach ?
- Moskit1
- Zwykły forumowicz
- Posty: 146
- Rejestracja: środa, 16 kwietnia 2008, 17:05
- Lokalizacja: Łańcut
powiem szczerze ze różnią sie przepustnicami a ostatnio doszły mnie słuch ze gaźnik od T nie podejdzie do głowicy S próbowałem i nie jest to prawdą hmm A to co podajesz powiem szczerze ze nie wiem nie próbowałem zmierzyć hmm jutro sprawdzę hehheh
I dzięki za info. Pozdrawiam
I dzięki za info. Pozdrawiam
Szukajcie aż znajdziecie ... Jesli Was szukają to sie tak chowajcie by Was nie znaleźli .