Czym się kierować przy zakupie pierwszego Crossa
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 1178
- Rejestracja: piątek, 23 lutego 2007, 18:54
- Motocykl: YAMAHA FAZER
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
Co to znaczy 11k ? Nie wiem czym się kierować przy ewentualnym poszukiwaniu, pojemnością marką ?
Coś takiego wpadło mi w oko ale nie wiem czy nie za mała pojemność i tak jak pisałem wyżej nie wiem czym się kierować w poszukiwaniu.
http://moto.allegro.pl/item441343290_kt ... 2004r.html
Coś takiego wpadło mi w oko ale nie wiem czy nie za mała pojemność i tak jak pisałem wyżej nie wiem czym się kierować w poszukiwaniu.
http://moto.allegro.pl/item441343290_kt ... 2004r.html
Jeśli mężczyzna robi coś bardzo głupiego, to zawsze z motywów najszlachetniejszych.
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 193
- Rejestracja: poniedziałek, 28 maja 2007, 15:23
- Lokalizacja: Zamość-Guciów
11 tys Zale to to nei jest to jest 250 w2t wiec potrafi sponiewierac nawet zawodowca. Powiem tak nie patrz na pojemnosc bo w enduro jest calkiem ianczej. Np. Ktos kto jezdzil na 1000 siadzie na 125 i moze pasc ze zmeczenia to calkiem inna bajka. Mysle ze lepiej szukac cos w 4 suwie bo jest lagodniejszy dla amatora i mniej pali od takiej 250. 2 suwy sa drozsze w utrzymaniu i bardziej mecza. czeste wyminy tloka itd.. no i nie masz rozrusznika. Mysle zebys kierowal sie w jakies ktm 450 exc albo 400. Zdecydowanie wystarczy na pare latek i jest lagodniesze od tego sx. Masz w takiej 450 lub 400 juz rozrusznik i mozliwosc rejestracji i do tego owiele mneijsze spalanie sprawdzone na wlasnym przykladzie. Co de eksploatacji napisalem we wczesniejszym poscie moge dodac ze czyszczenie filtra i smarowanie lancucha to podstawa co kazda jazde Dlatego polecam patrzec na jakies 4 suwu np drz 400, exc 400 tak jak mowilem. Jak chcesz cos wiecej wiedziec to pytaj
Co do keirowania sie to tym co sie podoba i glownei STANEM TECHNICZNYM. Czyli jak pali na zimno jak sie ma kompresja,luzy na zaiweszeniu, stan opon, klockow hamulcowych, kwity na remonty i takie podstawy mysle ktore sam znasz KTM jest jedna z najlepszych marek enduro. 70% zawodnikow na mistrzostwach swiata w enduro wystartowalo wlasnie na ktmach. Ja sie wlasnie tym kieruje.
Co do keirowania sie to tym co sie podoba i glownei STANEM TECHNICZNYM. Czyli jak pali na zimno jak sie ma kompresja,luzy na zaiweszeniu, stan opon, klockow hamulcowych, kwity na remonty i takie podstawy mysle ktore sam znasz KTM jest jedna z najlepszych marek enduro. 70% zawodnikow na mistrzostwach swiata w enduro wystartowalo wlasnie na ktmach. Ja sie wlasnie tym kieruje.
- Stirlitz
- Zwykły forumowicz
- Posty: 469
- Rejestracja: poniedziałek, 23 kwietnia 2007, 20:42
- Lokalizacja: Kraina Jezior
Jaro, musisz się najpierw zastanowić gdzie zamierzasz jeździć (tylko tor, czy może las, pola, trochę ulicy , czy może wszystko po trochu), na czym Ci tak naprawdę zależy (dużo agresywnie oddawanej mocy, lekkiego moto do szaleństw, który jednak wymaga częstszego zajmowania się nim: wymiany tłoków, pierścieni itp (2T) czy może motocykla cięższego, który już tak dobrze nie będzie sobie radził w terenie, jednak jego eksploatacja będzie sporo tańsza wg mnie)(4T)...
Jeżeli dojdziesz do wniosku, że jednak 4T to zastanów się nad:
Suzuki DR 350 S - kapitalny motocykl, miałem taki i mogę go z czystym sumieniem polecić
Suzuki DRZ 400 E - to będę miał w przyszłym roku...i raczej nie będę zmieniał na nic innego
KTM LC4 400 SC - więcej na jego temat napiszę w przyszłym tygodniu
pozdrawiam
Jeżeli dojdziesz do wniosku, że jednak 4T to zastanów się nad:
Suzuki DR 350 S - kapitalny motocykl, miałem taki i mogę go z czystym sumieniem polecić
Suzuki DRZ 400 E - to będę miał w przyszłym roku...i raczej nie będę zmieniał na nic innego
KTM LC4 400 SC - więcej na jego temat napiszę w przyszłym tygodniu
pozdrawiam
[img]http://img264.imageshack.us/img264/3462/ptaki9wudw3tb4.gif[/img]
Motocyklem jeździć nie umiem, ale lubię.
Motocyklem jeździć nie umiem, ale lubię.
- dario
- Zwykły forumowicz
- Posty: 189
- Rejestracja: piątek, 18 maja 2007, 15:18
- Motocykl: Honda
- Lokalizacja: Zamość
Umów się z nami np. na Niedzielę, damy Ci się kajtnąć i wtedy będziesz miał mniej więcej już rozeznanie, bo to wszystko co do tej pory to suche gadanie.
Trzy maszyny napewno będziesz miał do osiodłania, a może więcej?
Potem możemy podyskutować.
ps. jutro koło 10-tej coś się będzie działo, tylko pamietaj o OP1.
Trzy maszyny napewno będziesz miał do osiodłania, a może więcej?
Potem możemy podyskutować.
ps. jutro koło 10-tej coś się będzie działo, tylko pamietaj o OP1.
Ja również bede rozglądał sie za takim moto na przyszły sezon.Aż tak dużego doświadczenia niemam w motocyklach typu cross,ale jezdziłem przez 1.5 roku KTM LC4 400 wersja ze światłami(i nie jest to typowy cross) i powiem że napewno w gre bedzie wchodził ten motocykl.Bardzo dobry silnik,zawieszenia wygodne po największych dziurach asfaltowych i bezdrożach jezdziłem praktycznie bez zwalniania.Także moge polecić ten motocykl.A ostatnio nawet widziałem że takiego po pewnych przeróbkach(oczywiscie) chłopaki używają do stuntu..... Aco do innych modeli typu cross,to napewno może dużo powiedzieć i poradzić kumpel z tomaszowa który takimi jezdzi od paru lat,i to dosc widowiskowo.Jak coś to daj znać jaro dam ci namiary do niego to sobie pogadasz. o takich sprzętach.
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 193
- Rejestracja: poniedziałek, 28 maja 2007, 15:23
- Lokalizacja: Zamość-Guciów
Dokladnie jutro ubieramy sie w OP1 i jedziemy latac w deszczu na rajd na piaskowni jak cos to wpadaj to Ci damy kajta a wybor bedziesz mial duzy ;ddario pisze:Umów się z nami np. na Niedzielę, damy Ci się kajtnąć i wtedy będziesz miał mniej więcej już rozeznanie, bo to wszystko co do tej pory to suche gadanie.
Trzy maszyny napewno będziesz miał do osiodłania, a może więcej?
Potem możemy podyskutować.
ps. jutro koło 10-tej coś się będzie działo, tylko pamietaj o OP1.