AWO Zgrywusa

Rycerze motocyklizmu.
Zgrywus
Zwykły forumowicz
Posty: 804
Rejestracja: niedziela, 18 lutego 2007, 09:38
Motocykl: GL 1200, M-72 ruska rzeźba w niemieckim betonie
Lokalizacja: 50º27’13” 23º25’11”

:)

Post autor: Zgrywus »

Zaba : haaa zawsze sprobowac warto, wiec 3mam za slowo :), kiedy pozbedziesz sie gipsu i bedziesz bardziej mobilny na wlasnych oponach ;)?
Żaba
Zwykły forumowicz
Posty: 1341
Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Lokalizacja: gm. Narol

Post autor: Żaba »

To jesteśmy umówieni :)
Myślę że coś tam wyrwiemy od Ryśowskiego? :wink:
Free Rider
Żaba
Zwykły forumowicz
Posty: 1341
Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Lokalizacja: gm. Narol

Post autor: Żaba »

Zgrywus pisze: - avo simson Turist - rocznik /najlepszejszy bo identyczny jak mój "1964" ;)/,
.
Na pewno 1964?
Tak mnie ta data zastanowiła już wcześniej, z tego co wyczytałem na TEJ stronie produkcję Touristów zakończono w 1960 roku a Sportów rok później.

AWO są silnie w cenie...
http://www.allegro.pl/item271516712_sim ... onera.html
Free Rider
irbit

Post autor: irbit »

Zgrywus: może Ci sie to przydać przy skłądaniu motocykla;
http://moto.allegro.pl/item275181053_aw ... prawa.html
:wink:
Speedarek
Zwykły forumowicz
Posty: 952
Rejestracja: czwartek, 5 kwietnia 2007, 10:12
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Speedarek »

No no
Nie ważne co masz pod dupą , ważne co masz nad nią .......
irbit

Post autor: irbit »

i jak Zgrywus masz juz jakis konkretny spis części, które Ci brakuje żeby powrócić do oryginału :?:
Zgrywus
Zwykły forumowicz
Posty: 804
Rejestracja: niedziela, 18 lutego 2007, 09:38
Motocykl: GL 1200, M-72 ruska rzeźba w niemieckim betonie
Lokalizacja: 50º27’13” 23º25’11”

Post autor: Zgrywus »

nie dojechały jeszcze brakujące części /rama błotniki itp/ na dzień dzisiejszy braki to:

silnik :

- gaźnik, /brak/ poszukiwany oryginalny ewentualnie od Junaka

podzespoły niesprawne i uszkodzone :

- dekiel przedni, osłaniający iskrownik i prądnicę /wycięty z racji nie mieszczącego się iskrownika - poszukiwany cały dekiel
- iskrownik /założony był z DT-75 i juz nie działający poszukiwany iskrownik z Junaka/
- prądnica /jest oryginalna 45 Wat nie sprawna/ - poszukiwana 60 watowa z np . MZ - tropik, jaskółki itp
- śruba do regulacji luzu zaworowego zjechany gwint, /krótka/
- krzyżak napędu iskrownika zjechany i kwalifikujący się do wymiany

skrzynia biegów :

- do wykręcenia urwana śruba w bloku silnika łącząca skrzynię z silnikiem,
- brak startera /kopniaka/
- oś startera - zjechany wielowypust / kwalifikuje się do wymiany cała oś/,

zbiornik paliwa :

- kranik – uszkodzony

koła :

- brak 2 szprych

na razie tyle,
irbit

Post autor: irbit »

Żaba pisze:AWO są silnie w cenie...
http://www.allegro.pl/item271516712_sim ... onera.html
Piękny Awo z wozem, cena też nie niska:
http://moto.allegro.pl/item273288617_si ... zkiem.html
irbit

Post autor: irbit »

Zrywus: myśle, że z wiekszością rzeczy które szukasz nie bedziesz miał znaczych problemów, napewno trzeba będzie zapłacić więcej lub mniej ale takie już są uroki zabytkwego motocykla :wink:
Żaba
Zwykły forumowicz
Posty: 1341
Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Lokalizacja: gm. Narol

Post autor: Żaba »

Zgrywus pisze: na dzień dzisiejszy braki to:
- gaźnik, /brak/ poszukiwany oryginalny ewentualnie od Junaka
- iskrownik /założony był z DT-75 i juz nie działający poszukiwany iskrownik z Junaka/
,
Warsztacik swój mam pod domem, ale jakoś nie udało mi się sprawdzić czy ma te rzeczy w komplecie?
Gaźnik pewnie skompletuje, choć może brakować górnej nakrętki - ta akurat jest taka sama jak w gźniku od SHL-ki czy WSK-i 175.
Z iskrownikiem to raczej nie pomogę, bo całego na pewno nie mam. Ceny na allegro są niestety wysokie...
Taniej będzie złożyć z części. Mogę poskładać, naprawić ewentualnie jak będą wszystkie części.

Może Wilma ma jakieś części?
Free Rider
Awatar użytkownika
ZUNDAPP600
Zwykły forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: sobota, 28 kwietnia 2007, 07:13
Motocykl: Virago
Lokalizacja: BIŁGORAJ
Kontakt:

Post autor: ZUNDAPP600 »

Zgrywus , dekiel możesz pospawać daje to niezłe rezultaty . Po odpowiedniej obróbce jest to prawie niewidoczne.
No wiem prawie robi wielkie różnice :D
Prądnice możesz reanimować i to samo iskrownik .
Co do reszty detali nie zabieram głosu bo ich nie widzę i nie wiem co można by z tego zrobić .
Powodzenia i cierpliwości z nową zabawką :wink:
[url]http://www.zundapp.pl[/url]
Speedarek
Zwykły forumowicz
Posty: 952
Rejestracja: czwartek, 5 kwietnia 2007, 10:12
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Speedarek »

Zgruwus wyjedziesz w przyszłym sezonie czynie dasz rady ??? 8) :lol:
Nie ważne co masz pod dupą , ważne co masz nad nią .......
Żaba
Zwykły forumowicz
Posty: 1341
Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Lokalizacja: gm. Narol

Post autor: Żaba »

ZUNDAPP600 pisze: Prądnice możesz reanimować i to samo iskrownik .
Masz na myśli reanimacje iskrownika detowskiego?
Moim skromnym zdaniem raczej nie warto , ten iskrownik nie ma przyśpieszacza kąta wyprzedzenia zapłonu. Ludzie niby jakoś na tym jeżdżą, jakoś...
Mam dwa iskrowniki od DT, jeśli Zgrywus taki Cię zadowoli to mogę Ci go dać. :)
Free Rider
Awatar użytkownika
ZUNDAPP600
Zwykły forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: sobota, 28 kwietnia 2007, 07:13
Motocykl: Virago
Lokalizacja: BIŁGORAJ
Kontakt:

Post autor: ZUNDAPP600 »

Żaba , iskrownik z Dt-a to wiadomo do czego służy . Do DT-a .
Ale w poszukiwaniu oryginalnego też będzie trudno znaleźć w idealnym stanie . Tak więc zawsze można oryginał przywrócić do stanu używalności :D
Nie wiem jak sprawuję się w eksploatacji ale wiem że takie rzeczy ludzie robią . Nie mam doświadczenia w tym temacie . Motocykle które naprawiam nie mają tego problemu :wink:
[url]http://www.zundapp.pl[/url]
Żaba
Zwykły forumowicz
Posty: 1341
Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Lokalizacja: gm. Narol

Post autor: Żaba »

To widzę że się rozumiemy :D
Z wyremontowanym iskrownikiem nie ma problemu :D
Czasem zdaża się że pekają sprężynki od regulatora odśrodkowego.
Free Rider
ODPOWIEDZ

Wróć do „Weteran”