AWO Zgrywusa
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 804
- Rejestracja: niedziela, 18 lutego 2007, 09:38
- Motocykl: GL 1200, M-72 ruska rzeźba w niemieckim betonie
- Lokalizacja: 50º27’13” 23º25’11”
:)
Zaba : haaa zawsze sprobowac warto, wiec 3mam za slowo , kiedy pozbedziesz sie gipsu i bedziesz bardziej mobilny na wlasnych oponach ?
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 1341
- Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
- Lokalizacja: gm. Narol
Na pewno 1964?Zgrywus pisze: - avo simson Turist - rocznik /najlepszejszy bo identyczny jak mój "1964" /,
.
Tak mnie ta data zastanowiła już wcześniej, z tego co wyczytałem na TEJ stronie produkcję Touristów zakończono w 1960 roku a Sportów rok później.
AWO są silnie w cenie...
http://www.allegro.pl/item271516712_sim ... onera.html
Free Rider
Zgrywus: może Ci sie to przydać przy skłądaniu motocykla;
http://moto.allegro.pl/item275181053_aw ... prawa.html
http://moto.allegro.pl/item275181053_aw ... prawa.html
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 804
- Rejestracja: niedziela, 18 lutego 2007, 09:38
- Motocykl: GL 1200, M-72 ruska rzeźba w niemieckim betonie
- Lokalizacja: 50º27’13” 23º25’11”
nie dojechały jeszcze brakujące części /rama błotniki itp/ na dzień dzisiejszy braki to:
silnik :
- gaźnik, /brak/ poszukiwany oryginalny ewentualnie od Junaka
podzespoły niesprawne i uszkodzone :
- dekiel przedni, osłaniający iskrownik i prądnicę /wycięty z racji nie mieszczącego się iskrownika - poszukiwany cały dekiel
- iskrownik /założony był z DT-75 i juz nie działający poszukiwany iskrownik z Junaka/
- prądnica /jest oryginalna 45 Wat nie sprawna/ - poszukiwana 60 watowa z np . MZ - tropik, jaskółki itp
- śruba do regulacji luzu zaworowego zjechany gwint, /krótka/
- krzyżak napędu iskrownika zjechany i kwalifikujący się do wymiany
skrzynia biegów :
- do wykręcenia urwana śruba w bloku silnika łącząca skrzynię z silnikiem,
- brak startera /kopniaka/
- oś startera - zjechany wielowypust / kwalifikuje się do wymiany cała oś/,
zbiornik paliwa :
- kranik – uszkodzony
koła :
- brak 2 szprych
na razie tyle,
silnik :
- gaźnik, /brak/ poszukiwany oryginalny ewentualnie od Junaka
podzespoły niesprawne i uszkodzone :
- dekiel przedni, osłaniający iskrownik i prądnicę /wycięty z racji nie mieszczącego się iskrownika - poszukiwany cały dekiel
- iskrownik /założony był z DT-75 i juz nie działający poszukiwany iskrownik z Junaka/
- prądnica /jest oryginalna 45 Wat nie sprawna/ - poszukiwana 60 watowa z np . MZ - tropik, jaskółki itp
- śruba do regulacji luzu zaworowego zjechany gwint, /krótka/
- krzyżak napędu iskrownika zjechany i kwalifikujący się do wymiany
skrzynia biegów :
- do wykręcenia urwana śruba w bloku silnika łącząca skrzynię z silnikiem,
- brak startera /kopniaka/
- oś startera - zjechany wielowypust / kwalifikuje się do wymiany cała oś/,
zbiornik paliwa :
- kranik – uszkodzony
koła :
- brak 2 szprych
na razie tyle,
Piękny Awo z wozem, cena też nie niska:Żaba pisze:AWO są silnie w cenie...
http://www.allegro.pl/item271516712_sim ... onera.html
http://moto.allegro.pl/item273288617_si ... zkiem.html
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 1341
- Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
- Lokalizacja: gm. Narol
Warsztacik swój mam pod domem, ale jakoś nie udało mi się sprawdzić czy ma te rzeczy w komplecie?Zgrywus pisze: na dzień dzisiejszy braki to:
- gaźnik, /brak/ poszukiwany oryginalny ewentualnie od Junaka
- iskrownik /założony był z DT-75 i juz nie działający poszukiwany iskrownik z Junaka/
,
Gaźnik pewnie skompletuje, choć może brakować górnej nakrętki - ta akurat jest taka sama jak w gźniku od SHL-ki czy WSK-i 175.
Z iskrownikiem to raczej nie pomogę, bo całego na pewno nie mam. Ceny na allegro są niestety wysokie...
Taniej będzie złożyć z części. Mogę poskładać, naprawić ewentualnie jak będą wszystkie części.
Może Wilma ma jakieś części?
Free Rider
- ZUNDAPP600
- Zwykły forumowicz
- Posty: 190
- Rejestracja: sobota, 28 kwietnia 2007, 07:13
- Motocykl: Virago
- Lokalizacja: BIŁGORAJ
- Kontakt:
Zgrywus , dekiel możesz pospawać daje to niezłe rezultaty . Po odpowiedniej obróbce jest to prawie niewidoczne.
No wiem prawie robi wielkie różnice
Prądnice możesz reanimować i to samo iskrownik .
Co do reszty detali nie zabieram głosu bo ich nie widzę i nie wiem co można by z tego zrobić .
Powodzenia i cierpliwości z nową zabawką
No wiem prawie robi wielkie różnice
Prądnice możesz reanimować i to samo iskrownik .
Co do reszty detali nie zabieram głosu bo ich nie widzę i nie wiem co można by z tego zrobić .
Powodzenia i cierpliwości z nową zabawką
[url]http://www.zundapp.pl[/url]
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 1341
- Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
- Lokalizacja: gm. Narol
Masz na myśli reanimacje iskrownika detowskiego?ZUNDAPP600 pisze: Prądnice możesz reanimować i to samo iskrownik .
Moim skromnym zdaniem raczej nie warto , ten iskrownik nie ma przyśpieszacza kąta wyprzedzenia zapłonu. Ludzie niby jakoś na tym jeżdżą, jakoś...
Mam dwa iskrowniki od DT, jeśli Zgrywus taki Cię zadowoli to mogę Ci go dać.
Free Rider
- ZUNDAPP600
- Zwykły forumowicz
- Posty: 190
- Rejestracja: sobota, 28 kwietnia 2007, 07:13
- Motocykl: Virago
- Lokalizacja: BIŁGORAJ
- Kontakt:
Żaba , iskrownik z Dt-a to wiadomo do czego służy . Do DT-a .
Ale w poszukiwaniu oryginalnego też będzie trudno znaleźć w idealnym stanie . Tak więc zawsze można oryginał przywrócić do stanu używalności
Nie wiem jak sprawuję się w eksploatacji ale wiem że takie rzeczy ludzie robią . Nie mam doświadczenia w tym temacie . Motocykle które naprawiam nie mają tego problemu
Ale w poszukiwaniu oryginalnego też będzie trudno znaleźć w idealnym stanie . Tak więc zawsze można oryginał przywrócić do stanu używalności
Nie wiem jak sprawuję się w eksploatacji ale wiem że takie rzeczy ludzie robią . Nie mam doświadczenia w tym temacie . Motocykle które naprawiam nie mają tego problemu
[url]http://www.zundapp.pl[/url]