Yamaha XT 660Z Tenere
Nazwa motocykla Tenere od lat kojarzy się z przygodą, jaką tylko można przeżyć za kierownicą enduro. Pierwsze modele Tenere na rynku pojawiły się na początku lat 80. minionego wieku i wykorzystywały technologię i materiały z wyczynowych wersji uczestniczących w rajdach Paryż – Dakar. Pierwsze seryjne motocykle zyskały miano motocykli z doskonałym spracowaniem, zapewniające komfort także podczas długich podróży.
Dane techniczne
Rozmiary całkowite................................2 246 x 865 x 1 477 mm
Rozstaw kół / wysokość do siedzenia ......1 505 mm / 895 mm
Silnik, pojemność .................................4-suwowy 1-cylindrowy,660 cm3
Średnica x skok ....................................100 x 84 mm
Stopień sprężania .................................10,0:1
Ilość zaworów / chłodzenie................... ..4 / ciecz
Przeniesienie napędu / skrzynia biegów ...łańcuch / 5-biegowa
Rozmiar i typ kół ....................................21“ i 17“, szprychowe
Rozmiar opon (przód/tył) .........................90/90 R21, 130/80 R17
Hamulce przód ............................2x tarcza 298 mm, 2-tłoczkowe zaciski
Hamulce tył .........................................1x tarcza 245 mm
Rama................................................. rama kołyskowa z rur stalowych
Zawieszenie przód .......................widelec teleskopowy o skoku 210 mm
Zawieszenie tył .....wahacz z centralnym amortyzatorem o skoku 200 mm
Zbiornik paliwa ....................................22 l
Masa netto ............................................183 kg
[/URL]
jest boska
nowa tenera
- dario
- Zwykły forumowicz
- Posty: 189
- Rejestracja: piątek, 18 maja 2007, 15:18
- Motocykl: Honda
- Lokalizacja: Zamość
Wygląda bardzo lekko i zwiewnie, pozatym reszta to rzecz gustu, trzeba by to zobaczyc w realu.
Jak dla mnie to jedynie ta masa to małe przegięcie, przy obecnej technologii takie podróżne enduro powinno ważyć na sucho jakieś 150 kg, a wtedy nawet w teren można byłoby się tym zapuścić
No i te 17'' z tyłu.
Jak dla mnie to jedynie ta masa to małe przegięcie, przy obecnej technologii takie podróżne enduro powinno ważyć na sucho jakieś 150 kg, a wtedy nawet w teren można byłoby się tym zapuścić
No i te 17'' z tyłu.