Wyższy stopień jakości współpracy z bankiem

Uśmiechnij się...
Wielki Brat
Zwykły forumowicz
Posty: 2808
Rejestracja: poniedziałek, 19 lutego 2007, 08:39
Motocykl: FJR 1300

Wyższy stopień jakości współpracy z bankiem

Post autor: Wielki Brat »

Szanowni Państwo.
Piszę aby wyjaśnić sytuację niezrealizowania przez wasz bank polecenia przelewu, którym zamierzałem zapłacić mojemu mechanikowi w zeszłym miesiącu. Z moich kalkulacji wynika, że czas od momentu otrzymania przez was mojego zlecenia do momentu wpłynięcia pieniędzy na moje konto, które miały go pokryć wyniósł około 3 sekund - odwołuję się tutaj do zlecenia automatycznego przelewu mojej emerytury, które funkcjonuje już od 28 lat.
Jestem pełen uznania dla was, za stworzenie debetu na moim koncie w wysokości 150 zł jako kary za ww 3 sekundową zwłokę.
Sytuacja powyższa sprawiła, że jeszcze raz przemyślałem sobie sposób zarządzania moimi finansami. Zauważyłem, że muszę osobiście odbierać wszystkie listy i telefony od was, ale ilekroć ja próbuję się skontaktować z wami, czeka mnie żmudna konfrontacja z bezosobową, automatyczną, pozbawioną emocji jednostką, którą stał się wasz bank. Od teraz to ja, podobnie jak wy, chcę współpracować wyłącznie z osobami z krwi i kości. Raty za moją hipotekę i pożyczki nie będą już dłużej płacone automatycznym przelewem - będę przynosić je do waszego banku w formie jednorazowego zlecenia przelewu, zaadresowanego imiennie, z zachowaniem poufności, do pracownika banku którego wy wskażecie. Musicie to zrobić, gdyż zgodnie z prawem pocztowym otworzenie koperty przez osobę nieautoryzowaną jest przestępstwem.
Do niniejszej wiadomości załączam formularz do kontaktu ze mną, którą musi wypełnić wasz pracownik chcący do mnie zadzwonić. Przykro mi, że zawiera on aż 8 stron, ale muszę wiedzieć o nim przynajmniej tyle, ile wasz bank wie o mnie.
Koniecznie zwróćcie uwagę, że wszystkie kopie jego historii medycznej muszą być podpisane przez adwokata. Tak samo informacje o jego sytuacji finansowej (przychody, wydatki, aktywa, pasywa) muszą być odpowiednio udokumentowane. Wasz pracownik będzie zobligowany do posiadania numeru PIN, który będzie musiał podawać podczas rozmów ze mną. Naprawdę żałuję, że nie może mieć mniej niż 28 cyfr, ale ponownie wzorując się na waszym banku opieram się tutaj na liczbie naciśnięć przycisków klawiatury telefonu wymaganej do dostępu do moich usług bankowych przez telefon.
W ramach dalszego wyrównywania szans, kiedy ktoś z państwa banku będzie do mnie dzwonić, musi wybrać odpowiedni numer:
1. Umówienie się na spotkanie.
2. Zaległe płatności.
3. Przekierowanie połączenia do mojego salonu, jeżeli akurat tam będę.
4. Przekierowanie połączenia do mojej sypialni, jeżeli akurat będę spał.
5. Przekierowanie połączenia do WC, gdybym akurat oddawał się naturze.
6. Przekierowanie połączenia na mój telefon komórkowy, gdyby nie było mnie w domu.
7. Pozostawienie wiadomości (wymaga hasła dostępu, które przekażę podczas autoryzacji kontaktu).
8. Powrót do menu głównego i ponowne odsłuchanie komunikatów 1-8.
9. Ogólne skargi i pytania, które zostaną nagrane na pocztę głosową.
W czasie oczekiwania będziecie państwo mogli posłuchać sobie relaksującej muzyki. Niestety, ale - ponownie was naśladując - muszę pobierać od was opłaty, związane z pokryciem ww. nowej funkcjonalności mojego telefonu.
Życzę Szczęśliwego, nawet jeżeli z mniejszymi zyskami, Nowego Roku.
Wasz Klient.

Źródło: wp.pl
Awatar użytkownika
hans
Zwykły forumowicz
Posty: 996
Rejestracja: piątek, 26 listopada 2010, 10:48
Motocykl: xj600
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wyższy stopień jakości współpracy z bankiem

Post autor: hans »

:D
"Nie walcz z idiotami, mają przewagę liczebną"
Paulo Coelho
DOK
Zwykły forumowicz
Posty: 2087
Rejestracja: wtorek, 5 czerwca 2007, 13:35
Motocykl: Suzuki Intruder VS 700
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Wyższy stopień jakości współpracy z bankiem

Post autor: DOK »

Marzenie - ale jak by sie tak dało????? Mniód to co z nami robia to masakra
ODPOWIEDZ

Wróć do „Humor”