"Puszka prądów" DKW
FAJNA PUSZKA!!! to że nie ma oznaczeń to nic nie szkodzi, ja też nie mam, i widziałem też inne co nie miały. Pokrywkę można kupic na MWB w Łodzi. A napisy to zazwyczaj sa tylko na pokrywce, a na puszce to tylko na boku są przy stacyjce numery pozycji. EWENTUALNIE NA BOKU MOZE BYĆ TYP PUSZKI NP SP 10 SP 14
KWESTIĄ JEST CZY SIĘ NA TYM TROCHĘ ZNASZ. podstawowe sprawdzenie to: Oporość cewki miernikiem można sprawdzić (jakbyś poznał wartosć, to ja bym też sprawdził moją i byśmy wiedzieli czy masz dobrze). Możesz prześwietlić (żarówkę właczyć w szereg z baterią) czy nie ma zwarcia na masę. W regulatorze i włączniku pradu wsteczego też są cewki, widać jedną z nich na zdjeciu chyba stronę wcześniej, wiec oba można rozebrać i sprawdzic oporność, prześwietlić, lub chociaż zobaczyc czy nie są spalone (TYLKO DELIKATNIE ROZBIERAJ) z tyłu puszki jest płytka, odkręć ją i zobacz czy przewody nie są przepalone. Srawdz też żarówką połączenia na stacyjce.
JAKBYŚ CZEGOŚ NIE ROZUMIAŁ TO DAJ ZNAĆ
DODAJE ZDJECIA Z BEZPIECZNIKAMI PUSZKI JAKIE POWINNY BYĆ I USTAWIENIAMI STACYJKI (w sumie na schemacie też pewnie masz)
JAKBYŚ CZEGOŚ NIE ROZUMIAŁ TO DAJ ZNAĆ
DODAJE ZDJECIA Z BEZPIECZNIKAMI PUSZKI JAKIE POWINNY BYĆ I USTAWIENIAMI STACYJKI (w sumie na schemacie też pewnie masz)
- Ozzy
- Zwykły forumowicz
- Posty: 224
- Rejestracja: wtorek, 21 lipca 2009, 10:56
- Motocykl: DKW NZ 350-1
- Lokalizacja: RJA/RZ
- Kontakt:
No nity to wręcz książkowe miejsca na ogniska rdzy. W firmie bartnik http://www.bartnik.bigduo.pl/ tu kupisz naprawdę dobre szprychy na wymiar i nowe nity.
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 1341
- Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
- Lokalizacja: gm. Narol
Na niemieckim ebayu znalazłem firmę, która robi elektroniczne regulatory do weteranów.
Można u nich kupić elektroniczny regler, który pasuje w miejsce orginalnego. Cena trochę wysoka 105 euro.
http://cgi.ebay.de/Lichtmaschinenregler ... 45ef08a579
Można u nich kupić elektroniczny regler, który pasuje w miejsce orginalnego. Cena trochę wysoka 105 euro.
http://cgi.ebay.de/Lichtmaschinenregler ... 45ef08a579
- Ozzy
- Zwykły forumowicz
- Posty: 224
- Rejestracja: wtorek, 21 lipca 2009, 10:56
- Motocykl: DKW NZ 350-1
- Lokalizacja: RJA/RZ
- Kontakt:
Żaba, ja właśnie w tamtym tygodniu wymieniłem regulator elektroniczny na mechaniczny i jestem z tego bardzo zadowolony. Mam dużo lepsze ładowanie i mocniejsze światła. Na regulatorze elektronicznym nie dało się niczego ustawić a na mechanicznym wszystko od napięcie znamionowego z prądnicy po przez ładowanie. Przedtem miałem 6,8V a teraz mam 7,4V. Nigdy więcej elektroniczny regulator nie za gości w moim motocyklu. Dla mnie jak już to jest rozwiązanie.
http://www.sausewind-shop.com/topangebo ... Limatronic
Alternator 12V to jest to czego bym potrzebował do swojej Dykty tylko 400€ mnie rozjebało na łopatki. Dlatego zostanę przy prądnicy 6V 60W z MZ ES 250/2 Trophy.
http://www.sausewind-shop.com/topangebo ... Limatronic
Alternator 12V to jest to czego bym potrzebował do swojej Dykty tylko 400€ mnie rozjebało na łopatki. Dlatego zostanę przy prądnicy 6V 60W z MZ ES 250/2 Trophy.