Teraz jest środa, 18 lipca 2018, 01:57
Full Width Fixed Width

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 8 października 2009, 07:06 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Posty: 1341
Lokalizacja: gm. Narol
Wpadła mi taka puszka prądów :D
Pokrywa dorobiona z blachy, poza tym wygląda dobrze ale czy wszystko działa nie wiem?
Na puszce nie ma też żadnych oznaczeń?

Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 8 października 2009, 15:12 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lipca 2009, 10:56
Posty: 224
Lokalizacja: RJA/RZ
Motocykl: DKW NZ 350-1
Żaba a to nie jest taka puszka jaką powinieneś mieć w KS 200? Bo bardzo podobna jest na zdjęciach jakie mam od MATIDKW.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 11 października 2009, 20:53 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Posty: 1341
Lokalizacja: gm. Narol
Puszke nabyłem oczywiście z myślą o swoim KS 200.
Zastanawia mnie jedynie brak jakichkolwiech oznaczeń na tej puszce?
KS i SB miały takie same puszki (z wyjątkiem SB 500)


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 12 października 2009, 08:58 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 sierpnia 2009, 21:41
Posty: 176
Lokalizacja: TORUŃ
FAJNA PUSZKA!!! :shock: to że nie ma oznaczeń to nic nie szkodzi, ja też nie mam, i widziałem też inne co nie miały. Pokrywkę można kupic na MWB w Łodzi. A napisy to zazwyczaj sa tylko na pokrywce, a na puszce to tylko na boku są przy stacyjce numery pozycji. EWENTUALNIE NA BOKU MOZE BYĆ TYP PUSZKI NP SP 10 SP 14
Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 12 października 2009, 21:31 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Posty: 1341
Lokalizacja: gm. Narol
Mati masz jakiś sposób na sprawdzenie puszki "na sucho" ?

Brakuje mi do niej kluczyka, jak sprawdziłem pasuje też z IŻa :wink:


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 12 października 2009, 21:44 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lipca 2009, 10:56
Posty: 224
Lokalizacja: RJA/RZ
Motocykl: DKW NZ 350-1
Żaba będzie ciężko to sprawdzić na sucho bo jak się dowiesz czy masz ładowanie i czy regulator działa? Musiał byś mieć urządzenie pomiarowe który inicjuje prąd taki jak prądnica żeby zobaczyć czy wszystko działa.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: wtorek, 13 października 2009, 15:04 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 sierpnia 2009, 21:41
Posty: 176
Lokalizacja: TORUŃ
KWESTIĄ JEST CZY SIĘ NA TYM TROCHĘ ZNASZ. podstawowe sprawdzenie to: Oporość cewki miernikiem można sprawdzić (jakbyś poznał wartosć, to ja bym też sprawdził moją i byśmy wiedzieli czy masz dobrze). Możesz prześwietlić (żarówkę właczyć w szereg z baterią) czy nie ma zwarcia na masę. W regulatorze i włączniku pradu wsteczego też są cewki, widać jedną z nich na zdjeciu chyba stronę wcześniej, wiec oba można rozebrać i sprawdzic oporność, prześwietlić, lub chociaż zobaczyc czy nie są spalone (TYLKO DELIKATNIE ROZBIERAJ) z tyłu puszki jest płytka, odkręć ją i zobacz czy przewody nie są przepalone. Srawdz też żarówką połączenia na stacyjce.
JAKBYŚ CZEGOŚ NIE ROZUMIAŁ TO DAJ ZNAĆ

DODAJE ZDJECIA Z BEZPIECZNIKAMI PUSZKI JAKIE POWINNY BYĆ I USTAWIENIAMI STACYJKI (w sumie na schemacie też pewnie masz)

Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: wtorek, 13 października 2009, 20:33 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Posty: 1341
Lokalizacja: gm. Narol
Dzięki Mati, muszę sie uporać z przygotowaniem blacharki do malowania i wtedy posprawdzam oporność na cewkach.
Przynajmniej wstępnie będe wiedział czy regulator działa.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: wtorek, 13 października 2009, 21:43 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 sierpnia 2009, 21:41
Posty: 176
Lokalizacja: TORUŃ
Jeśli chodzi o blacharkę to mam nadzieję że pamiętasz żeby porozwiercać wszystkie nity :wink: z własnego doświadczenia wiem, że pod przynitowanymi blachami też jest rdza. Powodzenia


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: wtorek, 13 października 2009, 23:42 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lipca 2009, 10:56
Posty: 224
Lokalizacja: RJA/RZ
Motocykl: DKW NZ 350-1
No nity to wręcz książkowe miejsca na ogniska rdzy. W firmie bartnik http://www.bartnik.bigduo.pl/ tu kupisz naprawdę dobre szprychy na wymiar i nowe nity.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 2 listopada 2009, 15:48 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Posty: 1341
Lokalizacja: gm. Narol
Na niemieckim ebayu znalazłem firmę, która robi elektroniczne regulatory do weteranów.

Można u nich kupić elektroniczny regler, który pasuje w miejsce orginalnego. Cena trochę wysoka 105 euro.


http://cgi.ebay.de/Lichtmaschinenregler-Regler-DKW-KM-200-KS-SB-NZ_W0QQitemZ300363064697QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item45ef08a579


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 2 listopada 2009, 22:27 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lipca 2009, 10:56
Posty: 224
Lokalizacja: RJA/RZ
Motocykl: DKW NZ 350-1
Żaba, ja właśnie w tamtym tygodniu wymieniłem regulator elektroniczny na mechaniczny i jestem z tego bardzo zadowolony. Mam dużo lepsze ładowanie i mocniejsze światła. Na regulatorze elektronicznym nie dało się niczego ustawić a na mechanicznym wszystko od napięcie znamionowego z prądnicy po przez ładowanie. Przedtem miałem 6,8V a teraz mam 7,4V. Nigdy więcej elektroniczny regulator nie za gości w moim motocyklu. Dla mnie jak już to jest rozwiązanie.

Obrazek
http://www.sausewind-shop.com/topangebo ... Limatronic

Alternator 12V to jest to czego bym potrzebował do swojej Dykty tylko 400€ mnie rozjebało na łopatki. Dlatego zostanę przy prądnicy 6V 60W z MZ ES 250/2 Trophy.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: "Puszka prądów" DKW
PostNapisane: piątek, 25 marca 2016, 11:45 
Offline
Zwykły forumowicz

Dołączył(a): czwartek, 25 września 2014, 09:37
Posty: 2
Motocykl: DKWKS200
Czy ktoś wie co to za książka i gdzie jest dostępna fotki skrzynka cewek?


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB  © 2000, 2007 phpBB Group www.forumimages.co.uk
EkipaUsuń ciasteczka • Strefa czasowa: UTC + 1
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL