Teraz jest poniedziałek, 21 maja 2018, 19:55
Full Width Fixed Width

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: "Puszka prądów" DKW
PostNapisane: sobota, 19 września 2009, 15:32 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 sierpnia 2009, 21:41
Posty: 176
Lokalizacja: TORUŃ
Żaba napisał(a):
Mati czy masz założone oryginalne puszki prądów w swoich dekawkach? Jak się sprawują?



mam w jednym DKW orginalną "puszke prądów" jakos to tam działa ale jeszcze trzeba rozgryźć ładowanie, bo ogólnie dostępne schematy mają błąd , już paru elektryków powiedziało że gdyby tak to wszysto połączyć to by nie działało. W drugim DKW mam tylko przód kupiony w Łodzi na bazarze a reszta dorobiona, wnętrze jest inaczej, ale jakos to działa. Obecnie mój ojciec chce dac jakiemuś elektronikowi regulator i włącznik prądu wstecznego (TAKIE JAKBY BATERYJKI R 14 Z PUSZKI PRADÓW, tak to wyglada) no i ten elektonik ma spróbować to dorobić, albo wymyślec coś co to zastąpi.
Na zdjęciu które znalazłem w kompie widac te "bateryjki"
Obrazek

Mój ojciec od jakiegoś czasu myśli nad robieniem puszek prądów replik, takich jak orginał , ale póki co ma inne sprawy na głowie i tak jakoś stoi to w miejscu, najtrudniejsza sprawa to forma na puszkę, bo ta klapka to nie problem, blachę krzemową na cewke też można dostać, inne częsci to na laserze lub tokarce i by było, bo faktycznie z puszkami jest problem, a nie słyszałem żeby ktoś to robił, a nawet jakby robił to by sobie pewnie życzył tyle że pewnie całe DKW by mozna kupic za to.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 20 września 2009, 19:40 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 28 kwietnia 2007, 07:13
Posty: 190
Lokalizacja: BIŁGORAJ
Motocykl: Virago
Obudowy do puszki prądów robi mój kolega :D

_________________
[url]http://www.zundapp.pl[/url]


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 21 września 2009, 20:17 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Posty: 1341
Lokalizacja: gm. Narol
Heniek możesz podać namiary na kolegę produkującego te puszki?

Z tego co wiem, to większość ludzi chcących normalnie użytkować dyktę zmienia oryginalne reglery na elektroniki lub IŻowskie.
Na chwilę obecną nie mam żadnej puszki i zastanawiam się na sensem kupna oryginalnej?
Czy może lepiej będzie kupić replikę i włożyć do niej stacyjkę i ewentualnie cewkę wysokiego napięcia? Bo regulator się chyba nie zmieści?

Mati, kiedy ten wspomniany elektronik będzie próbował znależć jakieś rozwiązanie dla tego oryginalnego regulatora?


Wydzieliłem ten wątek od tematu o KS 200.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: wtorek, 22 września 2009, 09:49 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lipca 2009, 10:56
Posty: 224
Lokalizacja: RJA/RZ
Motocykl: DKW NZ 350-1
Ja w swojej DKW NZ 350-1 mam oryginalną puszkę prądów ale elektrykę mam od MZ ES 250/2 Trophy. W puszce niestety nie miałem oryginalnej elektryki, po prostu nie było nic. W miejscu oryginalnej stacyjki pasuje stacyjka od Simsona SR51 i regulator elektroniczny od MZ ale niestety regulator elektroniczny nie sprawdza się w tym motocyklu. Prądnicę także mam od MZ 250/2 Trophy 6V 60W, niby nie mało ale też nie za dużo i czasem na wolnych obrotach przy włączonych światłach motocykl mi gaśnie bo regulator nieprzełażąca się na akumulator i na wolnych obrotach prąd wciąż pobiera z prądnica ale przy wolnych obrotach napięcie jest za niskie by dać iskrę i prąd na światła.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 1 października 2009, 22:14 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 sierpnia 2009, 21:41
Posty: 176
Lokalizacja: TORUŃ
[quote="Żaba"]

....Mati, kiedy ten wspomniany elektronik będzie próbował znależć jakieś rozwiązanie dla tego oryginalnego regulatora?...

Postaram sie załatwić żeby jak najszybciej mój ojciec mu to pokazał, ale przez najbliższe dwa tygodnie nie będe "przeginał pały" bo mój ojciec i tak codziennie załatwia coś a to z lasera, a to z tokarki lub frezarki itp. Ma tyle na głowie to nie będe mu jeszcze o tym gadał, ZA DWA TYGODNIE GO NAMÓWIE I BĘDE MU TAK MARUDZIŁ AŻ ZANIESIE :-)zobaczymy co z tego będzie, dam znać co ten elektronik odpowiedział.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 1 października 2009, 22:26 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 sierpnia 2009, 21:41
Posty: 176
Lokalizacja: TORUŃ
PS to co pisałem na początku że NIE MAM ŁADOWANIA jest nieaktualne!!! JUŻ MAM ŁADOWANIE , udało sie DKW chodzi zajebiscie światła działają itp. polecam do DKW świecę BOSCH W 5 AC, bo to odpowiednik przedwojennej świecy BOSCH W 225 T 1 od czasu jak ją założyłem i mam ładowanie jeżdze codziennie ,nie trzeba świecy myć (tak jak miałem na innych świecach różnych nawet orginalnych przedwojennych) odpala pewnie itp. ŚWIECA KOSZTOWAŁA MNIE 10 zł ale była tylko na gwint 16, a do DKW SB 350 dostałem jej odpowiednik NGK na gwint 18


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 1 października 2009, 23:08 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lipca 2009, 10:56
Posty: 224
Lokalizacja: RJA/RZ
Motocykl: DKW NZ 350-1
Ja w swojej DKW NZ 350-1 mam świecę Boscha W8AC i też się świetnie sprawdza w tym motocyklu, od lipca jak ją założyłem to nawet nie zaglądam do niej tylko jeżdżę. Polecam ją do każdego weterana, kosztuje 12 zł ale naprawdę warto.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 1 października 2009, 23:58 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 sierpnia 2009, 21:41
Posty: 176
Lokalizacja: TORUŃ
A tą swiece w NZ 350/1 to masz na gwint 18? czy masz redukcje i świecę 16 ????


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 2 października 2009, 00:05 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lipca 2009, 10:56
Posty: 224
Lokalizacja: RJA/RZ
Motocykl: DKW NZ 350-1
Wiesz co, nie wiem jaki jest tam gwint ale pasuje tam normalna świeca samochodowa i gwint jest na całej jej długości. Ja mam tą świecę Boscha W8AC i jest to typowo motocyklowa świeca i nie dochodzi do końca ale motocykl jeździ bez problemu. Pewniej jak by była dłuższa to może i jeszcze lepiej.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 4 października 2009, 20:27 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 sierpnia 2009, 21:41
Posty: 176
Lokalizacja: TORUŃ
GADAŁEM Z OJCEM ŻEBY POKAZAŁ ELEKTRONIKOWI REGULATOR I WLĄCZNIK PRĄDU WSTECZNEGO I POWIEDZIAŁ ŻE JAKOŚ W NAJBLIŻSZYM CZASIE MU TO POKAŻE. DODAJE ZDJECIE JAK TO OD ŚRODKA WYGLĄDA:

Obrazek


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 4 października 2009, 21:05 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lipca 2009, 10:56
Posty: 224
Lokalizacja: RJA/RZ
Motocykl: DKW NZ 350-1
z czego te elektrobebechy? SB 350


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 4 października 2009, 21:15 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 sierpnia 2009, 21:41
Posty: 176
Lokalizacja: TORUŃ
no to obojętne takie same były chyba we wszystkich SB, prócz wersji z dynastarterem. Takie elementy są dwa i jeden to regulator a drugi włącznik prądu wstecznego, mam oba, troche się różnią cewką


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 4 października 2009, 21:38 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 sierpnia 2009, 21:41
Posty: 176
Lokalizacja: TORUŃ
MOZE KOGOŚ TO ZAINTERESUJE. (PS poprawiłem numery w Paint'cie, bo tak to by nie było nic widać.)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 5 października 2009, 11:21 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lipca 2009, 10:56
Posty: 224
Lokalizacja: RJA/RZ
Motocykl: DKW NZ 350-1
To jest dobre w DKW SB 500 że miały dynastarter, było to chyba pierwsze zastosowanie rozrusznika elektrycznego w motocyklu. Szkoda ze później w modelach NZ już tego nie stosowali, to był by bajer palić na taką dyktę jak moja rozrusznikiem :D


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 5 października 2009, 12:37 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 sierpnia 2009, 21:41
Posty: 176
Lokalizacja: TORUŃ
DYNASTARTERY STOSOWANO WE WSZYSTKICH POJEMNOŚCIACH MODELI SB od 200 do 500 ccm, W nazwie dodawano wtedy "A" (niem. ANLASSER- rozrusznik) lub LUXUS, chociaż LUXUS było też dodawane w zwiazku z lepszym wyposażeniem, bo były RT 3 Luxus i KS 200 Luxus a rozrusznika nie miały...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB  © 2000, 2007 phpBB Group www.forumimages.co.uk
EkipaUsuń ciasteczka • Strefa czasowa: UTC + 1
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL