Teraz jest piątek, 25 maja 2018, 09:53
Full Width Fixed Width

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 21 lipca 2008, 18:21 
Posiadasz AWO z końca produkcji ,o mocy 15,5 konia przy 6700 obrotów.
Gumy do mocowania silnika są niedostępne na naszym rynku.
Nadlew na bloku służył do nocowania obejmy rury wydechowej.
Przy składaniu silnika zwróć uwagę na tłok i głowicę, ponieważ w tym silniku był płaski tłok i głowica o mniejszej komorze spalania.
Proponuję odwiedzenie http://www.simson_awo.postuj.pl/


  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 21 lipca 2008, 20:04 
Offline
Zwykły forumowicz

Dołączył(a): niedziela, 20 lipca 2008, 20:40
Posty: 34
Lokalizacja: lubelskie
Dzięki za podpowiedz, ale mam jeszcze jedno pytanko
Odnośnie zawieszenia silnika czy jest możliwe zrobienie fotek, jakie podkładki powinno się zastosować przy dolnych i górnych tulejkach?jak i wygladu mocowania kolanka
Odnośnie tłoka założyłem właśnie z almotu, choć w pierwszej wersji miał być założony od bmw nie pamiętam modelu, cylinder dostał nową tuleję i całość zrobiona na wymiar nominalny, w głowicy tylko dotarte gniazda i zostały agrafki. Miałem delikatny dylemat z wałem korbowym, bo mam dwie wersje jedna z odrzutnikiem a drugi z kanałkami smarującymi w zasadzie w tym bloku był montowany ten drugi, ale za poradą założyłem ten z odrzutnikiem. Zresztą nic nie mogłem znaleźć na temat takiej wersji silnika W tylnej części uszczelnienia wału założyłem sam simering, bo konstrukcja bloku nie przewiduje dekielka jak w starszym modelu. Silnik został odpalony na gaźniku pegaza wszystko pracuje bez zarzutów zrobiłem na nim ok100 km teraz rama została rozebrana i częściowo już pomalowana gruntem po piaskowaniu.Za wszą poradą kolorystyki biorę się do malowania mam nadzieję ze nie wyjdzie najgorzej. Jeśli ktoś ma jakieś informacje na temat modeli sporta właśnie z końcówki lat produkcji bardzo proszę o udostępnienie


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 21 lipca 2008, 20:31 
Wał z odrzutnikiem oleju był montowany do ok. 1957 roku. Postaram się wrzucić kilka adresów stron niemieckich na których na zdjęciach są takie AWO. Taka ciekawostka - takie Sporty spotykam tylko na wschodzie.
Ostatnio był taki na Rajdzie Nocnym, ale nie mam z właścicielem kontaktu.
Za kilka dni zeskanuję z katalogu części mocowanie silnika ( ok 2 tygodnie).


  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 21 lipca 2008, 21:05 
Offline
Zwykły forumowicz

Dołączył(a): niedziela, 20 lipca 2008, 20:40
Posty: 34
Lokalizacja: lubelskie
Super czekam na fotki . Mam tez pytanko jak w zasadzie wyglądał przełącznik świateł mam kilka rodzajów i juz sam nie wiem, jaki powinien być zastosowany w moim roczniku.(1960)Nadmienię tylko ze na pewno nie była to wersja jak w małym simsonku, klamka z rolgazem jest podobna jak w mz tylko ze bez odlewu na przełącznik kierunkowskazów. Tak samo po stronie sprzęgła klamka z mocowaniem podobnym do mz tylko ze tez bez odlewu na przełącznik prosiłbym o jakieś fotki jeśli to mozliwe


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 21 lipca 2008, 22:16 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Posty: 1341
Lokalizacja: gm. Narol
Tuftufek napisał(a):
Ostatnio był taki na Rajdzie Nocnym, ale nie mam z właścicielem kontaktu.


Pewnie o tego Sporta chodzi?
To Simson Marcina z Narola, na forum nie pisze a mógłby wreszcie. :D

Obrazek


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: wtorek, 22 lipca 2008, 07:09 
Offline
Zwykły forumowicz

Dołączył(a): niedziela, 20 lipca 2008, 20:40
Posty: 34
Lokalizacja: lubelskie
Kol@ Żaba czy masz może jakieś namiary kontaktowe do Marcina z Narola
Wiele wiedzy mógłby w nieść w temacie tego modelu


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: wtorek, 22 lipca 2008, 19:14 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Posty: 1341
Lokalizacja: gm. Narol
OK dane kontaktowe Marciana poszły na PW.

Marcin obiecuje że zarejestruje sie na forum :D jak będzie miał trochę więcej czasu.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: wtorek, 22 lipca 2008, 19:37 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 16 kwietnia 2008, 17:05
Posty: 146
Lokalizacja: Łańcut
Witam bardzo fajnie ze jest więcej osób remontujących AWO :D Będzie troszkę raźniej :!:
Pozdrawiam

_________________
Szukajcie aż znajdziecie ... Jesli Was szukają to sie tak chowajcie by Was nie znaleźli .


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 27 lipca 2008, 16:49 
Offline
Zwykły forumowicz

Dołączył(a): niedziela, 20 lipca 2008, 20:40
Posty: 34
Lokalizacja: lubelskie
Mam pytanko odnośnie bloku silnika i skrzyni wiem ze polerka ładnie wygląda, ale czy tradycyjny wygląd nie odzwierciedla lepiej oryginału?
Innym pytankiem, jaki lakier oczywiście bezbarwny można zastosować do zabezpieczenia powierzchni wypolerowanych aluminiowych np.: amortyzator skrętu czy tylne amortyzatory


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 27 lipca 2008, 20:20 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Posty: 1341
Lokalizacja: gm. Narol
robert_kow napisał(a):
Mam pytanko odnośnie bloku silnika i skrzyni wiem ze polerka ładnie wygląda, ale czy tradycyjny wygląd nie odzwierciedla lepiej oryginału?


Lepiej :D
Nie jestem zwolennikiem polerek. Jeśli blok jest bardzo zniszczony to ewentualnie mozna zrobic szkiełkowanie.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 27 lipca 2008, 21:24 
Offline
Zwykły forumowicz

Dołączył(a): niedziela, 20 lipca 2008, 20:40
Posty: 34
Lokalizacja: lubelskie
przytoczę bardzo przydatną stronkę przy remoncie nie tylko avo za zgodą własciciela zresztą od dziś jest juz na forum

http://jarekstryszawa.w.interia.pl/


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 1 sierpnia 2008, 12:23 
Offline
Zwykły forumowicz

Dołączył(a): niedziela, 20 lipca 2008, 20:40
Posty: 34
Lokalizacja: lubelskie
mam małe pytanko czym najlepiej wykonać polerkę bebnów nie bardzo mam koncepcje na rowki?


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 3 sierpnia 2008, 21:15 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
Posty: 1341
Lokalizacja: gm. Narol
Jeśli koło masz rozebrane, to można bęben włożyć do tokarki i papierem ściernym przetrzeć potem pastą.
Ja tak robiłem koła od Junaka.

Jeśli koła nie są rozebarane to trochę trudniej.


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 4 sierpnia 2008, 06:28 
Offline
Zwykły forumowicz

Dołączył(a): niedziela, 20 lipca 2008, 20:40
Posty: 34
Lokalizacja: lubelskie
no jasne koło mam rozebrane ale tokarki nie mam :roll: w zasadzie staram sie robić jak najwiecej we własnym zakresie bo niestety usługi nie są tanie
zresztą to nie wazne
mam inne pytanko czy jest zalecana jakas predkość obrotowa tarczy
podczas polerowania?


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 7 sierpnia 2008, 13:26 
Offline
Zwykły forumowicz

Dołączył(a): niedziela, 20 lipca 2008, 20:40
Posty: 34
Lokalizacja: lubelskie
jest jeszcze następny problem a raczej nie wiadoma na błotnikach powinny być trzy paski czy jeden? jak to wygladało z racji producenta?
w motorku koloru czarnego paski czy szparunki jak kto woli stosowano koloru złotego? czy innego?
moze ma ktoś fotki albo informacje kolorystyki stosowanej w sporcie
proszę o info


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB  © 2000, 2007 phpBB Group www.forumimages.co.uk
EkipaUsuń ciasteczka • Strefa czasowa: UTC + 1
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL