AWO Zgrywusa
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 1341
- Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
- Lokalizacja: gm. Narol
To znowu ja
Przeglądałem książkę "1000 Motocykli" i takie coś trafiłem:
Błędów w tłumaczeniu tam troche... sprężyny szpilkowe - powinno być agrafkowe
I jeszcze taka wydumka niemiecka (a mówi się że polak potrafi popsuć... )
Tu jest też troche info:
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56422,2606497.html
Przeglądałem książkę "1000 Motocykli" i takie coś trafiłem:
Błędów w tłumaczeniu tam troche... sprężyny szpilkowe - powinno być agrafkowe
I jeszcze taka wydumka niemiecka (a mówi się że polak potrafi popsuć... )
Tu jest też troche info:
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56422,2606497.html
Free Rider
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 19:57
- Lokalizacja: Lubycza Królewska
Zgrywus Jeszcze u nas w Lubyczy ma kolega Avoka oj zrobiony Cacuś może on ma jakieś cześći, tylko teraz Gamonia niema wyemigrował:) Ale posiada nie tylko Awoka ale również M-72 Wfm i jeszcze pare by się znalazło:)i Okolice Jarczowa Kto wie cz tam przypadkiem nikt niema na sprzedaż ale to Tajemnica chwilowa Bo zastanawiam się nad kupnem, chyba że niekpupie :P ale wiem że ktoś posiada:):) Kręce sie w tamtych okolicach jak wiadomo :P
4 takty this is OK :):)
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 19:57
- Lokalizacja: Lubycza Królewska
DOKŁADNIE O Koledze Wołku :=:):)irbit pisze:chyba piszesz o Łukaszu, który aktualnie przebywa w angliiJacek pisze:Zgrywus Jeszcze u nas w Lubyczy ma kolega Avoka oj zrobiony Cacuś może on ma jakieś cześći, tylko teraz Gamonia niema wyemigrował:) Ale posiada nie tylko Awoka ale również M-72 Wfm i jeszcze pare by się znalazło:)
4 takty this is OK :):)
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 804
- Rejestracja: niedziela, 18 lutego 2007, 09:38
- Motocykl: GL 1200, M-72 ruska rzeźba w niemieckim betonie
- Lokalizacja: 50º27’13” 23º25’11”
speedarek : chcialbym w nowym sezonie odpalic i posmigac troszke na tym sprzecie, ale jak wyjdzie ... zobaczymy
Jak wcześniej obiecałem umieszczam kilkanaście fotek pokazujących stan maszyny w momencie nabycia, mam nadzieje ze moderator pozwoli aby od czasu do czasu zamieszczać kolejne fotki z postępu prac nad renowacją
oto fotki :
tak wyglada w calości - oczywiscie silnik zostal wyciagniety
braki to lampa tylnego blotnika i puszka narzedziowa
wydech jest nie oryginalny
siedzenia lekka przetarte w przedniej czesci i na szczescie oryginalne
stan blach w miejscach szczeg. narazonych /pod aku./ jest ok
blotnik oczywiscie do prostowania
przednia lampa i kierownica nie oryginalne - do wymiany
brak tylnej lampy, blotnik do prostowania
stan "suwaków" do przyjęcia
wyłamana na szczescie tylko jedna szprycha
stan dyfra wydaje sie OK
silnik i skrzynia w efekcie końcowym mają być wypolerowane - na razie docieram wżery rysy itp.
stan glowicy jest ok, lekko zjechany gwint na śrubie regulacji luzow zaworowych - zaworu ssącego
oczywiscie kot bacznie mnie obserwuje
rozjechane otwory srub łaczacych skrzynie z blokiem, planowane zaspawanie i powrot do łaczenia na sróby fi 8
zjechany wałek startera - planowana wymiana na nowy /brak kopnika/
stan rozrzadu - bdb, zakupilem juz oryginalny iskrowanik od awo, planuje wymiane pradnicy na alternator o mocy ok 150 W
[/img]
na razie tyle, wszelkie sugestie z waszej strony odnośnie renowacji ww. sprzętu mile widziane ... cdn ...
Jak wcześniej obiecałem umieszczam kilkanaście fotek pokazujących stan maszyny w momencie nabycia, mam nadzieje ze moderator pozwoli aby od czasu do czasu zamieszczać kolejne fotki z postępu prac nad renowacją
oto fotki :
tak wyglada w calości - oczywiscie silnik zostal wyciagniety
braki to lampa tylnego blotnika i puszka narzedziowa
wydech jest nie oryginalny
siedzenia lekka przetarte w przedniej czesci i na szczescie oryginalne
stan blach w miejscach szczeg. narazonych /pod aku./ jest ok
blotnik oczywiscie do prostowania
przednia lampa i kierownica nie oryginalne - do wymiany
brak tylnej lampy, blotnik do prostowania
stan "suwaków" do przyjęcia
wyłamana na szczescie tylko jedna szprycha
stan dyfra wydaje sie OK
silnik i skrzynia w efekcie końcowym mają być wypolerowane - na razie docieram wżery rysy itp.
stan glowicy jest ok, lekko zjechany gwint na śrubie regulacji luzow zaworowych - zaworu ssącego
oczywiscie kot bacznie mnie obserwuje
rozjechane otwory srub łaczacych skrzynie z blokiem, planowane zaspawanie i powrot do łaczenia na sróby fi 8
zjechany wałek startera - planowana wymiana na nowy /brak kopnika/
stan rozrzadu - bdb, zakupilem juz oryginalny iskrowanik od awo, planuje wymiane pradnicy na alternator o mocy ok 150 W
[/img]
na razie tyle, wszelkie sugestie z waszej strony odnośnie renowacji ww. sprzętu mile widziane ... cdn ...
Ostatnio zmieniony niedziela, 9 grudnia 2007, 17:47 przez Zgrywus, łącznie zmieniany 4 razy.
- ZUNDAPP600
- Zwykły forumowicz
- Posty: 190
- Rejestracja: sobota, 28 kwietnia 2007, 07:13
- Motocykl: Virago
- Lokalizacja: BIŁGORAJ
- Kontakt:
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 804
- Rejestracja: niedziela, 18 lutego 2007, 09:38
- Motocykl: GL 1200, M-72 ruska rzeźba w niemieckim betonie
- Lokalizacja: 50º27’13” 23º25’11”
aha male sprostowanie po interwencji Zaby
awo turist - rocznik 1954,
/znalazl sie na tereie ukrainy prawdopodobnie w ramach zamowenia na ww. sprzet jakie moskwa złozyła w berlinie na przlomie lat 50 ych /
ZUNDAPP600 : wiem wiem ... ale Ty jesteś profesjonalistą a ja nowicjuszem w tej branży
/będę mieć masę pytań na ww. temat jak się spotkamy/
awo turist - rocznik 1954,
/znalazl sie na tereie ukrainy prawdopodobnie w ramach zamowenia na ww. sprzet jakie moskwa złozyła w berlinie na przlomie lat 50 ych /
ZUNDAPP600 : wiem wiem ... ale Ty jesteś profesjonalistą a ja nowicjuszem w tej branży
/będę mieć masę pytań na ww. temat jak się spotkamy/
-
- Zwykły forumowicz
- Posty: 1341
- Rejestracja: wtorek, 20 lutego 2007, 22:06
- Lokalizacja: gm. Narol
Z zapałem do pracy Zgrywusa to AWO najpóźniej w czerwcu wyjedzie na dcroge Może nawet szybciej
Motor ma kilka wrstw farby kładzionej włosianym pistoletem które ochroniły go przed korozją, mimo iż ma ponad pół wieku
Materiał zdjęciowy przyda się kolejnym osobom chcącym restaurować jakiś motor.
Poszukam tego gaźnika (Pegaz GM 24) pewnie coś tam mam. Na początak taki gazior też będzie.
Motor ma kilka wrstw farby kładzionej włosianym pistoletem które ochroniły go przed korozją, mimo iż ma ponad pół wieku
Materiał zdjęciowy przyda się kolejnym osobom chcącym restaurować jakiś motor.
Poszukam tego gaźnika (Pegaz GM 24) pewnie coś tam mam. Na początak taki gazior też będzie.
Free Rider