Teraz jest środa, 18 lipca 2018, 02:19
Full Width Fixed Width

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 9 maja 2007, 11:06 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 marca 2007, 19:19
Posty: 1004
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: Honda VTR 1000 FireStorm
No to Piter czytając ten artykuł już wiem skąd się wzieło UFO :)


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 9 maja 2007, 12:41 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 marca 2007, 20:36
Posty: 498
Lokalizacja: Tomaszów Lub
Motocykl: Yamaha TDM 850
jak się okazuje Sebus jest to wielce prawdopodobne i mało tego nie wiadomo czy tym UFO nie są ludzie którzy taki wehikuł zbudowali


 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 9 maja 2007, 12:48 
Piter, jestem z tobą. To bardzo ciekawy temat. W tej dziedzinie jest dużo niewiadomuch i nie wyjaśnionych sytuacji. Dla tego budzi tyle fascynacji co wontpliwości.


  
 
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 9 maja 2007, 13:21 
Marek napisał(a):
O kurczę, jestem elektronikiem, ale nie wiedziałem, że parametrem akumulatora jest MOC. Muszę się reedukować...


No ja też jednej rzeczy nie rozumiem "trzy fazowy silnik na prąd stały" ... tam przy opisie napędu..


  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 14 listopada 2008, 23:14 
Marka się rozkręca:

Z ciekawości zajrzałem na stronę dealera Vectrixa w NY. Zobaczyłem cenę...

http://www.goldcoast-motorsports.com/ne ... lYear=2008

...i na pierwszy rzut oka wydaje się atrakcyjna. Parametry (30 KM) takie jak w 400 ccm. A skutery tej pojemności kosztują 24-30 tys zł (por. Suzuki burgman 400 - ok 28 tys zł).

Koszty ładowania minimalne (ładowanie za 1,50 zł wystarcza na przejechanie 100 km, natomiast każde 100 km na 400-ce to ok 17 zł).
Do tego trzebaby doliczyć koszty wymiany baterii, które wytrzymują podobno 1700 cykli ładowania, a kosztują 2-3 tys euro (czyli amortyzacja na poziomie 5 gr/km)

A więc każde 100 km kosztuje 5 + 1,5 = 6,5 zł - wciąż znacząco mniej od spalinowego odpowiednika. Dycha w kieszeni z każdą nakręconą setką.

Jednak poczuć świeżo spaloną mieszankę i orzeźwiającą bryzę etyliny - bezcenne :D I ja bym tę dychę natychmiast wydał na wachę do jakiegoś choppera albo innego śmierdziucha. :D


  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 17 listopada 2008, 07:45 
Offline
Zwykły forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 marca 2007, 19:19
Posty: 1004
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: Honda VTR 1000 FireStorm
Fakt jest taki analizujac przejazd 100km przede wszytskim po mieście, bo raczej do tego sie nadaje ten sprzecik to koszty przemawiają za ekploatacja tego sprzetu. Jednakze jak pisze Marek nic nie zastąpi zapachu etyliny jak i również warkotu każdego silnika, :)


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB  © 2000, 2007 phpBB Group www.forumimages.co.uk
EkipaUsuń ciasteczka • Strefa czasowa: UTC + 1
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL